Schaken in De Bron weer de hele avond mogelijk

Het schaken op dinsdag in De Bron is weer de hele avond mogelijk. Dit betekent dat er meer mogelijk is dan alleen rapidpartijen. Zo zal er volgende week dinsdag 1 maart al een inhaalwedstrijd worden gespeeld voor de externe competitie van ASC B tegen Reynaerde A.

Voor de zekerheid nog even een herhaling van de anti-coronamaatregelen in De Bron:

• Overal buiten de schaakzalen en binnen De Bron is het dragen van een mondkapje nog even verplicht.
  • Houd anderhalve meter afstand. Aan het schaakbord mag de anderhalve meter ook worden toegepast maar dit is niet verplicht en zal bij een externe competitiewedstrijd in elk geval niet worden toegepast. Tussen schaakborden/-tafels geldt wèl de anderhalve meter afstandsregel. Er worden geen handen geschud.
  • Toegang tot de schaakzalen vanaf 18 jaar kan in elk geval deze week nog uitsluitend na vertoning van een geldig Coronatoegangsbewijs (CTB), zoals een QR-code via de Corona Check-app of op een print-out. Deze heeft u gekregen na vaccinatie of na een recente, negatieve PCR-test c.q. een eerder doorgemaakte besmetting waarvan u genezen bent verklaard, 3G dus. Zorg dus dat u als 18-jarige of ouder de Corona Check-app op uw mobiele telefoon heeft gedownload, geïnstalleerd en dat u de QR-code al digitaal heeft opgehaald en/of afgedrukt, voorafgaande aan de controle.