Schaken in De Bron op dinsdagavond voorlopig niet mogelijk

CoronavirusHet schaken en de jeugdraining op dinsdagavond in De Bron kan tijdens de onlangs ingezette avond-lockdown voorlopig niet doorgaan. De Bron is ’s avonds namelijk gesloten.

LSB-competitie uitgesteld

Voor de externe LSB-competitie op doordeweekse avonden geldt dat de wedstrijden die eind november en in december gepland waren, voorlopig zullen worden uitgesteld naar de tweede helft van januari volgend jaar.

KNSB-competitie voortgezet onder voorwaarden

De externe, landelijke KNSB-competitiewedstrijden op zaterdagen, kunnen – ook in De Bron – vooralsnog doorgaan. Hierop zijn de inmiddels bekende anti-coronamaatregelen van toepassing: mondkapje verplicht bij lopen, anderhalve meter afstand houden, toegang tot de schaakzaal vanaf 18 jaar kan uitsluitend na vertoning van een geldig Coronatoegangsbewijs (CTB), zoals een QR-code via de Corona Check-app of op een print-out, niet gaan zitten in de kantine of aan de bar maar alleen consumpties afhalen.