Jeroen ‘Dubslim’ Frijling Herdenkingsschaaktoernooi met muziek op 10-6-2023!

Op 10 juni 2023 organiseert Alphense SchaakClub (ASC) een schaaktoernooi ter nagedachtenis van ons vorig jaar overleden lid Jeroen Frijling.

In het toernooi laten we twee passies van Jeroen samenkomen.

Jeroen was een veelschaker. Correspondentieschaken, clubpartijen, internationale toernooien, rapidtoernooitjes en internetschaken, Jeroen deed het allemaal en altijd.

Daarnaast was Jeroen ook een echte muziekliefhebber in dit toernooi komen die passies van hem bij elkaar. We spelen tijdens het toernooi de Spotifylist van Jeroen en vanaf de 4e ronde speelt ‘As years go bye’ live de b-kant van bekende hits uit de jaren 70.

We doen ook nog iets aan Jeroen’s derde passie, HFC Haarlem.

Inschrijven en informatie opvragen kan via norbert.jansen@ziggo.nl of eric.fraikin@gmail.com

Geef bij inschrijving je clubnaam en je KNSB lidmaatschapsnummer door, dat gebruiken wij om je rating op te halen. Of geef aan dat je huisschaker bent.

Geef ook aan of je gebruik wilt maken van de lunch bestaande uit 2 broodjes en een kop soep, voor €5.

Inschrijfgeld bedraagt €12,50 . Dit kun je uiterlijk 7 juni storten op rekening
NL 18 RABO 0301 6004 73 t.n.v. Alphense Schaakclub o.v.v. Dubslim,
of €17,50 als je ook lunch bestelt ov.v. Dubslim + lunch..

Kosten bij inschrijven aan de zaal zijn €15. Bestellen van een lunch is na 7 juni niet meer mogelijk.

Speeltempo: 15 min p.p.p.p. en 5 seconden increment per zet.

Locatie: Pleyn68, Rijndijk 92 2394 AJ Hazerswoude-Rijndijk. pleyn68.nl

Goede parkeergelegenheid op het terrein.
Bereikbaar met bus 169 vanaf Alphen CS en Leiden CS.

De zaal is op 10 juni open vanaf 9:30 uur en we starten het toernooi rond 10:00 uur, prijsuitreiking is rond 17:30.

Het prijzengeld is zeer beperkt. We organiseren het toernooi zonder sponsor en willen het inschrijfgeld zo laag mogelijk houden. We mikken vooral op het bieden van een geweldige sfeer tijdens het toernooi en voor iedereen die Jeroen heeft gekend is het de manier om nog een keer herinneringen op te halen.

Meer informatie zoals de deelnemerslijst wordt op deze site bijgehouden zodra de eerste aanmeldingen binnen zijn.

We zien je graag verschijnen op 10 juni.

Het organiserend comité van Alphense SchaakClub (ASC)